piątek, 12 grudnia 2014

Anielskie ozdoby ;-)

Dziś tak króciutko (ponieważ cały czas muszę korzystać z uprzejmości Pana męża i z jego komputera) o naszych aniołkach, które stworzyłyśmy z papieru i piłeczek pingpongowych.

Potrzebne nam były:
- kalka techniczna;
- piłeczka pingpongowa (równie dobrze może być także styropianowa);
- kawałek nitki, wykałaczka, trochę włóczki, flamastry, nożyczki, klej.
Rady odnośnie korpusu aniołka zaczerpnęłam stąd, z  tą tylko różnicą, że główkę zamocowałam nabijając ją na wykałaczkę wklejoną w środek sukieneczki. Dorobiłam jeszcze włosy własnego pomysłu, i tak oto powstał i dynda sobie teraz pod kuchennym sufitem ;-)



A to z kolei aniołek wykonany przez moją córcię - z ozdobnego papieru i pokolorowanej przez nią kartki (pomoc potrzebna była właściwie tylko przy mocowaniu głowy i przyklejaniu włosów):




A ponieważ znalazłam w sieci taki oto wzór i nie mogłam się oprzeć pokusie wycięcia takiego aniołka, powstał jeszcze ten:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz