niedziela, 23 sierpnia 2015

Jak w 5 minut zrobić piętrowe łóżeczko dla lalek



Dziś króciutki post z serii "coś z niczego", czyli o tym, jak w pięć minut zrobić łóżko piętrowe, dla lalek rzecz jasna.
Wszystko zaczęło się od wycieczki do supermarketu, gdzie zaciągnięta przez moje dwie pannice, zostałam zmuszona do zachwycania się wszelkimi, najczęściej różowymi, lalkami i ich gadżetami. Wśród lalkowych akcesoriów, prócz samochodów, wózków, kołysek, koników, karet i nie pamiętam już czego jeszcze, moje dzieci namierzyły piętrowe łóżeczko dla małych laleczek. Oczywiście kosztowało fortunę, podobnie jak i pozostałe zabawki, nie było więc mowy o zakupie czegokolwiek. Płaczu wielkiego na szczęście nie było - gawiedź zadowoliła się farbkami, kredkami i plasteliną. 
Ponieważ jednak moje starsze dziecię ma niemały zmysł praktyczny (po matce, jak mniemam), zaraz po powrocie do domu wygrzebało z sobie tylko wiadomego miejsca, dwa małe pudełeczka po "niewiadomoczym" i poprosiło o pomoc w przerobieniu ich na piętrowe łóżeczko. 
Prócz pudełeczek użyłyśmy do tego celu jeszcze czterech patyczków po lodach wodnych (okrągłe, dość grube), dwóch patyczków szaszłykowych i kilku wykałaczek oraz kleju w pistolecie. Mebelek powstał tak prędko, że nawet nie zdążyłam zrobić zdjęć podczas pracy ;-)
Teraz pozostaje już tylko pomalować, uszyć kołderki i świetnie się bawić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz